یوروتونل پس از خروج انگلیس از اتحادیه گمرکی اولین آزمایش را پشت سر گذاشت. در حال حاضر ، ترافیک روان و ROZHLAS باقی مانده است


این وسیله 26 سال پیش کشف شده و روزانه 5000 کامیون را اداره می کند. یوروتونل ، شریان اصلی بین دو بانک در کانال مانش ، اولین آزمایش استرس خود را از زمان خروج انگلیس از اتحادیه گمرکی و بازار داخلی اروپا پشت سر گذاشته است. چه زمانی مدیریت Eurotunnel انتظار فشار بیشتری دارد؟ و چگونه رژیم مرزی تغییر کرده است؟




از خبرنگار از سایت
کلم پیچ

من در فیس بوک به اشتراک می گذارم




در توییتر به اشتراک بگذارید


در LinkedIn به اشتراک بگذارید


چاپ



URL را کپی کنید




آدرس مخفف





نزدیک




یوروتونل 25 درصد تجارت بین انگلستان و اتحادیه اروپا را تشکیل می دهد. کالاهایی به ارزش 140 میلیارد یورو در سال به اینجا منتقل می شود عکس: مارتین بلوچا منبع: رادیو چک

روزانه به طور متوسط ​​60،000 نفر از یوروتونل عبور می کنند. با این حال ، گردشگران عادی چندان احساس تغییر در مرز بین انگلیس و اتحادیه اروپا را نخواهند داشت. انگلیس در منطقه شینگن نیست ، بنابراین داشتن مدارک سفر از قبل ضروری بود. با این وجود ، عمدتاً باید در حمل و نقل بار تغییراتی را انتظار داشت.

گزارش کامل مارتین بلوچا را از یوروتونل نزدیک کالای فرانسه بشنوید

“قبل از رسیدن کامیون به یوروتونل ، شرکت حمل و نقل اظهارنامه گمرک آنلاین را پر می کند. در این فرم او نشان می دهد که چه نوع کالایی را حمل می کند. سپس کامیون به مکانی می رسد که ما آن را پیت استپ می نامیم و کارمندان اسناد را بررسی می کنند. ”نادیرا موندونجو سخنگوی Getlink که تونل کانال را اداره می کند به رادیو یورنال گفت.

وی افزود: “هنگام مسافرت از طریق کانال مانش ، کارکنان Eurotunnel به راننده پیغام می دهند که آیا او سبز است و آیا می تواند بلافاصله سفر را ادامه دهد یا نارنجی است و نیاز به بازرسی بیشتر دارد.”

نادیرا موندونگوئر ، سخنگوی Getlink که تونل کانال را اداره می کند. | عکس: مارتین بلوچا منبع: رادیو چک

این شرکت بیش از چهار سال است که برای جدایی نهایی انگلیس از اتحادیه اروپا آماده شده است. صدها نفر از افراد جدید در آن کار می کنند و بیش از یک میلیارد تاج برای اصلاح سالن های قدیمی یا ساخت سالن های جدید سرمایه گذاری شده است.

در یکی از آنها ، آنها در حال بررسی این هستند که آیا مهاجران وارد کامیون ها شده اند یا خیر. “آنها از این واقعیت که رانندگان شب ها می خوابند استفاده می کنند. آنها می توانند به هر جایی بروند – در یک تریلر یا شاید زیر ماشین. در طی هشت ساعت ، ما پنج تا دویست پناهنده پیدا خواهیم کرد. “

او یکی از کسانی است که کامیون ها را جستجو و بازرسی می کند. و او تنها نیست. در زیر پاهای او یک مددکار چهار پا است که نامی غیرمعمول جدی دارد.

مرز نامرئی

یوروتونل 25 درصد تجارت بین انگلستان و اتحادیه اروپا را تشکیل می دهد. سالانه 140 میلیارد یورو کالا به اینجا منتقل می شود. به همین دلیل است که حفظ آرامش عملیات بسیار مهم است.

همانطور که رئیس کمیسیون روابط عمومی ، جان کیف ، تأیید کرد ، امروز فناوری مدرن در این امر نقش دارد. “مرز کاملاً نامرئی است. راننده به اینجا می آید ، اسناد را ارائه می دهد و بیشتر از قبل به او زمان نمی برد “، او اطمینان می دهد.

جان کیف ، رئیس روابط عمومی Getlink ، مدیر یوروتونل. | عکس: مارتین بلوچا منبع: رادیو چک

“همه چیز خوب بود. برای ما خیلی تغییر نمی کند. روسای ما احتمالاً کارهای بیشتری برای انجام خواهند داشت. ما فقط اسناد را ارائه می دهیم ، آنها ما را ضبط می کنند و تمام “، راننده 24 ساله آنتوان توضیح می دهد. او به لندن می رود و در آنجا میوه و سبزیجات را می چیند.

به لطف جشن های کریسمس و اینکه سهام شرکت ها از قبل ذخیره شده است ، در روزهای اخیر ترافیک روان بوده است. با این حال ، در نیمه اول ژانویه مشخص خواهد شد که آیا یوروتونل می تواند حتی روزهای شلوغ تری را اداره کند. مدیریت و کارمندان این را باور دارند.

مارتین بلوچا

من در فیس بوک به اشتراک می گذارم




در توییتر به اشتراک بگذارید


در LinkedIn به اشتراک بگذارید


چاپ



URL را کپی کنید




آدرس مخفف





نزدیک






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *