راه آهن آدریاتیک ، از باری به بریندسی / ایتالیا / مناطق / خانه


بنای یادبود ملوان در برندیسی (© FabioMitidieri / Shutterstock)


سفر ما از طریق ایتالیا از شمال به جنوب با قسمت پنجم و آخر ، در امتداد مسیرهایی که در امتداد آدریاتیک قرار دارند ، پایان می یابد. در بریندیسی ، آخرین ایستگاه ، نگاه مسافر آرام نمی شود و فراتر از آن ، به مصر ، خلیج عدن ، بمبئی نگاه می کند …

(رفتن به قسمت های اول ، دوم ، سوم و چهارم)

تمثیل های ساوینیو ، هیولاهای انسان دوستانه او ، در یک چرخه سفید سفید که از پنجره افق می بینم تحقق می یابد. با سعادت در جزیره ای از درختان کاج در دریای حومه شهر می ایستد. ظاهری دوتایی و غیر منتظره. فانوس دریایی سان کاتالدو در این تاریکی اولیه خورشیدی با چشمک هایش توجه من را به خود جلب می کند (NDR: این سفر در دسامبر سال 2020 انجام شد). سال گذشته ، فانوس دریایی 150 سال را جشن گرفت ، تقریباً هم سن با راه آهن. اثبات گرای افسانه ای از قرن نوزدهم! این ایستگاه از سال 1864 از مسافران استقبال می کند ، فانوس دریایی از سال 186 دریانوردان را راهنمایی می کند. با پایین آمدن به باری ، آدریاتیک فقط یک سنگ فاصله دارد. از منطقه مورات عبور کرده و در امتداد Corso Vittorio Emanuele به تئاتر سابق مارگاریتا می رسید ، که اجازه نمایی از دریا را نمی داد ، اما نور و موسیقی دریای آدریاتیک را روشن کرد. من همیشه آن را به عنوان ارائه می دهم رکس به سبک آرت نوو ، با خوشحالی در بندر قدیمی گیر کرده است.

اما اگر من به بالای مولو سانت آنتونیو نروم ، روح سرگردان من در باری هرگز راضی نمی شود. من می خواهم گردباد شهر را پشت سر بگذارم ، تا افق ساکت ملوانان اختصاص داده شده به سن نیکولا را کشف کنم. در بالای اسکله زیباترین چراغ بندری در آدریاتیک قرار دارد. نور ریتمیک ، عملکرد سیگنال سمت راست تخته ، دوره 5 ثانیه ، رنگ G ، فازهای 1-4 ، 17 متر بالاتر از سطح دریا ، محدوده اسمی 9 مایل دریایی ، به درستی توسط “Fari e signalamenti” نیروی دریایی ایتالیا رونویسی شده است. این برج که در سال 1935 ساخته شده است ، یک برج عقل گرای زیبا است که شایسته توجه معماری بیشتری است ، اما مطمئناً ، حداقل برای من ، همیشه شایسته یک غواصی پنهان و سرخوش از صخره در هر فصلی است. غوطه وری ، دو ضربه و سپس تمرکز ، دقیقاً توسط Panificio Fiore. یک مکان عبادی معطر برای باری وکیا ، به دنبال توصیه های دقیق اوریتا ، از باری و رومانیا ، یعنی آدریاتیک ، با روح و چهره مسترال.

متأسفانه ، حتی در اینجا ، امروز نمی توانم پایین بروم. من با گوش دادن به Reno Gaetano آرامش می گیرم: “برادرم تنها فرزند است / زیرا او هرگز جرات عمل جگر خود را پیدا نکرد / و او هیچ وقت برای عشق ورزیدن هزینه نکرده است / و هرگز جایزه شرکت را برنده نشده است / و هرگز به آنجا سفر نکرده است کلاس دوم / تارانتو-آنکونا سریع … ». یک پیشنهاد موضوعی که به تازگی از طریق WhatsApp از طرف Davide ، دوست و گورو دوچرخه ، و همچنین یک مشاور معتبر در مورد “دنیای قدیم” از جمله سفر با قطار دریافت شده است.

پیکان در آخرین ایستگاه دوباره شروع می شود: بریندسی. همان چمدان چمدان هند یا پست هند. بنابراین با تخیل متافیزیکی این پیکان دختر است شبه جزیره-اکسپرس. حال و هوای گذشته را که دوباره ، با نگاهی به شبکه راننده افسانه ای راه آهن انگلیس ، دوباره تجربه می کنم راهنمای بردشاواختصاص داده شده به ایتالیا. در سال 1865 منتشر شد ، همچنین به طور خلاصه ایتالیا را توصیف می کند. “قبل از شورشهای 1860-1859“هنوز هم به ده کشور تقسیم شده است. برای مسافر انگلیسی بابل نه تنها از نظر سیاسی بلکه از لحاظ زبانی و اقتصادی ، با یک لیست بسیار طولانی از ارزها و مبادله نسبی پوند استرلینگ. علاوه بر لیر جدید ، بایوکو ، کارلینو ، اسکودو ، غلات ، تپانچه ، لیر ، بشقاب ، زکینو و بسیاری دیگر در گردش بود و تخیلات مربوط به اسباب بازی ها را برانگیخت. با بازگشت به کالسکه ، بریندسی وارد است بخش 3 ، مسیر 38، آخرین ایستگاه آنچه انگلیسی ها می نامند “مسیر زمینی به مصر”. راهی جایگزین و سریعتر به اسکندریه نسبت به راهی که از مارسی شروع می شود. “فقط در عرض 3 روز عبور از دریا“، یک سفر دریایی سه روزه روی یک کشتی بخار مدرن P&O ،” Peninsular & Oriental Steam Navigation Company “. تنها چهار سال پس از انتشار راهنما ، کانال سوئز افتتاح می شود تا مسافران بتوانند در بریندسی سوار شوند و مستقیماً در بمبئی پیاده شوند ، با ناوبری 22 روز ، سه برابر کمتر از آنچه از مارسی حرکت کرده است. در سال 1898 ، خدمات حمل و نقل به شرق نیز ماهانه یک بار توسط لویدز اتریش ، همیشه در مسیرهای بریندیسی ، پورت سعید ، آدن و بمبئی انجام می شد ، در حالی که P&O امکان ادامه کار به کلکته ، چین ، ژاپن و استرالیا را داشت. در همان سال ، P&O با دو سرویس افتتاح کرد بخارپزهای سریع: داعش است اوزیریس، که با سرعت باورنکردنی بیست گره در مسیر Brindisi – Port Said حرکت کرد ، طول سفر را از 12 به 4 روز کاهش داد! مهندس آنتونیو: مهندس آنتونیو Romano در سال 1869. این کلمات امروزه از نظر ترافیک تجاری و همچنین به طور کلی بسیار مهم هستند سرنوشت جغرافیایی در شبه جزیره ، در عواقب انسانی چشمگیر آن.

دارم می بندم راهنمای بردشاو بیایید از پنجره ببینیم امروز پونتا پروتی چیست. یک پارک ، جزیره ای از فضای عمومی که بین ساحل و خط راه آهن قرار گرفته است ، جایی که برخی از “برج ها” در دهه 1990 ساخته شدند و ده سال بعد هرگز تکمیل و تخریب نشدند. هیولای محیط زیست در مرکز یک پرونده قضایی بسیار طولانی و جنجالی قرار دارد. بلافاصله پس از آن ، آخرین قطارهای آدریاتیک را می توان از قطار مشاهده کرد. خط آهن از ساحل دور می شود و از یک استان شهری ، تولیدی و هنری عبور می کند ، به شرطی که شما از هنر معاصر ، هنرهای زمینی و در این مورد کار هنرمند بزرگ بلغاری کریستو قدردانی کنید. نایلون پوشاننده باغ های انگور جای آب را می گیرد و امروز Scirocco این نصب را حتی بیشتر چشمگیر می کند ، این هنر کشاورزی کشاورزی از Terre di Bari. Mola ، Polignano و Monopoli آخرین ایستگاه هایی بودند که قبل از ورود به Terra d’Otarko ، از سر گرفتند قبل از جغرافیای واحد. اگر دریا در سمت چپ نامرئی بماند ، در سمت راست Murge صحنه را اشغال می کند. اولین زن اکنون استونی ، یک بانوی سفید روشن از Salento است. زمین سرخ ، دیوارهای سنگی خشک و درختان زیتون ، درختان زیتون ، درختان زیتون. گیاهان سکولار ، برای چندین سال توسط طاعون باکتریایی مورد حمله قرار گرفته و از بین می روند ، پایان آنها قابل مشاهده نیست. وی گفت: “زایللا در حال گسترش است ، 150 اصله درخت زیتون آلوده و سه مورد شیوع بین استونی و فازانو وجود دارد.” Gazzetta del Mezzogiorno چند هفته پیش که کسی در صندلی های آن طرف راهرو رها کرده بود ، به آن نگاه می کردم. وقت ندارم مقاله ای را که قطار در حال کند شدن است ، از ایستگاه بریندسی – پرینو عبور می کنم ، به پایان برسانم. من اینجا هستم ، دقیقاً مانند قطار پیاده می شوم Peninsular Express ، در ساعت 15:24 ، آماده است که یک مورد جدید به من بدهید فلانل آدریاتیکا ، در شرقی ترین بندر ایتالیا. بریندیسی ، “باستان برندیسیوم، در انتهای Via Appia … یک بندر دوتایی طبیعی ، یکی از بهترین بندرهای ایتالیا “.

آیا به عضویت در OBC Transeuropa فکر کرده اید؟ شما از کار ما پشتیبانی خواهید کرد و مقالات پیش نمایش و محتوای بیشتری دریافت خواهید کرد. مشترک شدن در OBCT!

نظرات ، تا آنجا که ممکن است ، توسط کارکنان ما قبل از اعلام عمومی بررسی می شود. زمان مورد نیاز برای این عملیات ممکن است متفاوت باشد. به خط مشی ما بروید

نظرات وبلاگ طراحی شده توسط



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *